2022. márc. 2.

Szerda

 Ez a mai nap a munka mellett a segítésröl is szólt. 

Voltam ma vért adni, és összepakoltam két nagy szatyor ruhát is annak a két kárpátaljai családnak, akik itt vannak a szomszéd faluban. Méret szerint kértek nekik ruhákat, nálunk meg akadt ezekből olyan, amit tudunk nélkülözni.. Át is mostam őket, úgy csomagoltam el. 

Próbálom a gondolataimat kordában tartani, és ebben ma nagy segítség volt, hogy szinte ki sem látszottam a munkából, de persze folyamatos beszédtéma az ukrán-orosz helyzet. Beszéltem már olyanokkal is, akik tudatosan készülnek egy esetleges háborúra, és számba veszik, mi az, amire mindenképpen szükségük van. És beszéltem már olyanokkal is, akik szerint nem kell tervezgetni, mert egy pillanat alatt vége lesz mindennek. Meglátjuk. Én valahol a kettő között vagyok. ..

Ja, és ma végre hozzánk is házhoz jött a Spar. Végre tudok rendelni, úgyhogy innentől majd mindig ide tudom hozatni a nehezebb dolgokat. 

1 megjegyzés:

  1. Elismerésem a véradásért. :) Spar - de jó nektek, szállíthatna már ide is, egyelőre csak a Tesco hoz ki mindent (hűtöttet is)

    VálaszTörlés