2021. szept. 25.

Szombat

 Ma az a nap volt, amikor nem történt semmi. Akik az éjszakát házon kívül töltötték, ma hazaértek (Erik délelőtt, Patrik délután), így most megint teljes létszámban vagyunk. 

Szép idő volt, ezt én nagyon sokáig szeretném még, hogy így legyen. De ezt tudja rólam mindenki. 

Tegnap kaptam kölcsön a hétvégére egy iqos készüléket. A kollégák kilencven százaléka már ezzel a kütyüvel cigizik, mindenáron meg akarnak téríteni engem is, mert ez sokkal jobb, nem büdös, nincs benne kátrány. Szkeptikus vagyok vele, de csak azért hoztam el, mert azt is mondták már többen, hogy a heets után (ez a belevaló cigi töltet neve) már nem tudták elszívni a rendes cigit, mert undorító íze volt. Gondoltam, ha erre a szintre eljutok, az már fél siker. Maga a készülék egyébként drága (20-25ezer forint), egy doboz heets is 1500, spórolni nem lehet ezzel sem. Egyelőre nem vagyunk barátok, mert inkább ettől van undorom, nem a cigitől, de nem adtam fel teljesen. Meglátjuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése