2021. szept. 15.

Szerda







Ma is gyönyörű időnk volt, olyan erősen tűzött a nap, hogy megjelentek a lábamon a kiütések. Ebből akkor már szerintem egyértelmű, hogy ez bizony a naptól van, de nem érdekel, továbbra is élvezem, és nem fog eltántorítani semmitől sem. Mondjuk azért azt próbálom nem elfelejteni, hogy majd jövő nyárra vegyek egy olyan fajta naptejet, amit több helyen láttam ajánlani az ilyen problémákra, mert az jó lenne, ha az a pár nagyon viszketős nap nem lenne. De ha lesz, hát azt is kibírom. 

Sokat sétáltunk ma, órákat töltöttünk azzal, hogy csak ültünk egy padon, és néztük a tavat, ahogy percenként változott a színe, mindig kicsit másképp sütött a nap. A kacsák, sirályok, hattyúk lassan teljesen vissza is foglalják, még ha vannak is még strandolók, csak az igazán bátrak fürdenek. 

Tényleg kívánni sem lehetett ennél szebb időt, de valami ilyesmit kívántam magunknak. 

Ma este pedig Patrik is megérkezett hozzánk, megint teljes a család. 


2 megjegyzés:

  1. Eszternek a kiütéseken az segített, hogy a ápr.- május környékétől 2-3 hónapon át béta-karotint szedett és jó erős naptejet (50+) használt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A béta karotint nem szedtem még, de naptejet én is olyat használtam, igaz, nem a legdrágább fajtát, hanem Rossmann saját márkás termékét. De köszi, kipróbálom.

      Törlés