2021. szept. 24.

Péntek

A péntek mindig jó, utolsó munkanap, rövidebb ideig is kell bent lenni, és az is igaz, hogy pénteken kevesebb is a tennivaló, mindenki a hétvégére készül. 

Délután körmösnél voltam. Ilyen színű sem volt még sohasem. 


Sajnos sehogy sem sikerült úgy fotóznom, hogy ne csillanjon be, de az ott egy esernyő, alatta pedig egy fiú és egy lány. 

Estére egy gyerekünk maradt, a két felnőtt házon kívül töltik az éjszakát. Nem mondom, hogy nem furcsa nagyon, de gondolom, hozzá kell szokni ehhez is. 


8 megjegyzés:

  1. szépséges (és bevállalós ez a két szín)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Ezek a nem szokványos színű körmök már teljesen hozzám nőttek, de páran már kipróbálták a zöld valamilyen árnyalatát miattam. 😁

      Törlés
  2. Az élet egyéb területein is ilyen bevállalósnak kellene lenned! 😉

    VálaszTörlés
  3. Arra, hogy nyitottnak kell(ene) lenni az életben mindenenfélére és akkor csuda klassz dolgok történhetnek.
    Nekem rólad mindig az jut eszembe, hogy szabadabban, lazábban kell élni, hogy elégedett életünk legyen.
    Én is gyakorlom, bocsánat ha hülyén hangzik de nem követendő példa vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, ha nem vagyok követendő példa. :) Én nem érzem magam nem lazának és szabadnak, attól, hogy a kötelező dolgaimat fegyelmezetten elvégzem akkor is, ha nem tetszik.

      Törlés
  4. Szerintem a házimunka az a dolog, amin lehet morogni meg nem morogni akkor is el kell végezni.
    Nyilván vannak fokozatok ki mennyire rendes haziasszony.😊
    Én inkább arra gondoltam, hogy bevállalósnak tűnik a körmöd, de az élet egyéb területein meg nagyon visszahúzódónak tűnsz. Olyannak aki nem lép ki a komfortzónájából. Sőt ki se kukucskál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert nem ismersz 😁 Nem mindent írok ám le..

      Törlés