2021. szept. 10.

És akkor..

 ..tádám, máris péntek lett. Azt nem mondom, hogy mindent megcsináltam ma, amit elterveztem a munkában is, és itthon is, de valószínűleg fejben kicsit túltoltam a tervezést. De a fontos dolgok megvannak, nyugodtan jöttem szabadságra. 

Itthon nagyon csábított az ágyam, és jól is esett volna egy kicsit lefeküdni, átállítani az agyamat egy másik üzemmódba, de makacsul ellenálltam, mert tudtam, ha lefekszem, pillanatok alatt el fogok aludni. 

Voltam délután könyvtárban, ahol most is nagyon jó volt lenni, és nagyon jó kis könyveket találtam. Valószínűleg nem véletlenül motoszkált bennem már szerda óta, hogy ma mindenképpen oda kell mennem, mert végre ott találtam a polcon az egyik olyan könyvet, amit már régóta el szeretnék olvasni (Julie könyvkuckója)

Itthon még kitakarítottam a mi halószobánkat, összepakoltam, bekészítettem a mosást, bepakoltam egy bőröndöt. 

Most meg alig várom, hogy mehessek fürdeni, és aludni.

1 megjegyzés:

  1. Hú, de jó lesz Nektek :) ! Nagyon jó pihenést és szórakozást kívánok, az idő szuper lesz :) !

    VálaszTörlés