2021. szept. 9.

Csütörtök

 Ma olyan nap volt, ami még sötétben kezdődött, ötkor már dolgoztunk. Borzasztóan nehéz ilyenkor felkelni, főleg mert fél kettőkor még megnéztem az órát, de mire ötkor bekapcsolom a laptopomat, már teljesen éber vagyok. Egyébként azt már sokszor megfigyeltem, hogy amikor ilyen korán megyek, öttől fél nyolcig sokkal hatékonyabb vagyok, mint az utána következő órákban. Ilyenkor szoktam a halogatott, nemszeretem feladatokat is megcsinálni. 

Az jó volt, hogy korán, már fél kettőkor hazajöttünk. Mentünk a balatoni kulcsért Budapestre, aztán hazafelé megálltunk Budaörsön, vettünk cipőt nekem és Balázsnak (nem a pirosat), meg a napi dolgokért még beugrottam az auchanba. Nyilván szakmai ártalom, hogy ahogy mentünk végig az áruházon, az jutott eszembe, hogy nem irigylem a raktáraikat, amekkora cikkelemszám náluk lehet, azt nem lehet egyszerű kezelni. Nagyon nem volt türelmem körülnézni, elszoktam teljesen ezektől a hatalmas hipermarketektől is, meg a céltalan nézelődéstől is. 

Mire hazaértünk, el is fáradtam ebben az egészben, és már nem volt kedvem semmihez. 

Ja és a cipő, amit kinéztem magamnak online, meg is vettem, de most mégis még barátkozom vele, pedig nagyon kényelmes. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése