2019. ápr. 12.

Ez van

Azt nem mondhatom, hogy nagyon hatékony lennék házimunka terén a szabadság alatt, pedig minden rendes feleség arra használja ki az ilyen napokat, hogy alaposan kitakarítson. Hát én nem vagyok rendes feleség, mert túl sok minden e téren nem történt. A mosógép meg a szárító megy rendületlenül, ma az összes ágynemű is tiszta lett. Közben tartottunk egy glamour napos ebédet a burger kingben (mert amúgy e téren sem vagyok rendes feleség...főzni sem szeretek), meg vásároltunk is egy-két ruhaüzletben. Akkor ugyan semmi türelmem nem volt körülnézni tüzetesebben, mostanra azért bànom kicsit, mert van egy-két ruhadarab amit elképzeltem magamak. És szeretnék egy másik táskát is.
Azt nem mondom egyébként, hogy nem volt benn késztetés sem a takarításra, mert az nem lenne igaz. Volt. Csak átalakult.
Ma délután például migrénné alakult. Az a jófajta, amire vehetek én be akárhány fájdalomcsillapítót, akármilyen kombinációban, addig marad, ameddig jónak látja. Vagy amíg majd a hormonok győzedelmeskednek.
Azért az jó lenne, ha mondjuk holnap sütne a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése