2023. febr. 27.

Új hét

Új hét kezdődött ma, remélhetőleg azt az ígéretet is magával hozza, hogy most majd mindenki rendbejön teljesen. Az a rész mindenkinél pipa, hogy már elrakhatjuk a lázmérőt és a lázcsillapítót. Amivel Roli és én is küzdünk még, az az étvágytalanság, illetve mindketten érzünk furcsa undort bizonyos ételek, szagok iránt. Nagyon -nagyon furcsa, de a húst nyers állapotában nemigen tudom elviselni. Ma voltam egy hét után vásárolni a lidlben, a húsos hűtők előtt olyan gyorsan elhaladtam, hogy aki látott, biztos azt gondolta, nem vagyok teljesen normális. Azért remélem ez elmúlik hamarosan. 

Az édes ízeket nagyon kívánom, ölni tudnék egy adag palacsintaért, de sokat semmiből nem tudok enni. Ez mondjuk nem olyan nagy baj, hogy ez a kettő így együtt van jelen, pillanatok alatt vissza is híznàm azt a két kilót, amit lefogytam. 

Elvileg arra készülök, hogy szerdán már megyek dolgozni. Nem hiányzik egy kicsit sem, de arra pont jó lesz egy ilyen hétközi kezdés, hogy hamarabb hétvége lesz. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése