2023. febr. 5.

Meccsnap

 Tegnap azért félve néztem az időjárás előrejelzést, hogy vajon ma mire készüljünk. Az nyilvánvaló volt, hogy több réteg ruhát kell felvenni, de azt nem nagyon tudtam elképzelni, hogy ha még ma is olyan borzasztó erős szél fúj, akkor hogy lesz. 

Szerencsére reggelre elállt a szêl, és nálunk nem is volt annyira hideg, mint amit ígértek. Ettől függetlenül a farmer alatt most nem alaöltözet volt, hanem egy pamut szabadidőnadrág, a pulcsi alatt még egy pulcsi, és zokniból is két vastag került a lábamra. És természetesen vittem két plédet is. Egyiken ültem, a másikkal takaróztam. A meccs utolsó negyed órájában azért kicsit fáztam, addigra hűlt le nagyon a levegő. 

Szerencsére ma megérte, mert nyertünk. Ráadásul ez egy Derby volt, a magyar bajnoki meccsek között a legfontosabb. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése