2023. febr. 2.

Csütörtök

 Rémesen unalmas ez a hét. Vagy én vagyok rémesen nyűgös, és emiatt azt sem venném észre, ha lenne valami kicsit is izgalmas dolog. Az meg végképp fel sem merül, hogy én tegyem bármivel is izgalmassá. 

Ma volt pár óra, amikor kétségbeejtően fájt a torkom egy ponton. Borzasztó fájdalom volt, már majdnem be is beszéltem magamnak, hogy van valami tályog a mandulámon, de ha ez nincs is, minimum valami eszméletlen méretűre nőtt már. A fejfájásokkal harcedzett vagyok, de minden mást, ami a fejem környékén fáj, nagyon nehezen tudok elviselni. Természetesen a mosdóban le is ellenőriztem, hogy nincs ott semmi szörnyűség. Vettem be egy fájdalomcsillapítót, aztán eszembe jutott, hogy van a táskámban air wick cukorka, ami nagyon mentolos. Elszopogattam egyet, és már fél óra múlva sokkal jobb lett. (előbb is eszembe juthatott volna) 

Szerencsére holnap már péntek, ami majd korán indul, és munka szempontjából korán is ér véget. Hátha lesz valami vidító hatása rám. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése