2023. febr. 16.

Kispéntek

 Ma már ott tartottunk, hogy lehetett azt mondani, hogy holnap már péntek, de jó. 

Jó hideg reggelre ébredtünk megint, pedig azt hittem, hogy már nem lesz mostanában -8 fok. Tévedtem, mert lett. Mondjuk inkább nem is szólok egy szót sem, mert inkább hideg legyen, mint bármi más. Ma délután megint volt földrengés Törökországban, délelőtt Horvátországban, Új-Zélandon is borzasztó, ami történik. Úgyhogy mi itt, akármilyen nehéz is sok mindenben, nagyon szerencsések vagyunk. Ezt azért mostanában párszor elmondtam magamnak is, mert hajlamos vagyok én is arra, hogy inkább a rossz dolgokat veszem észre, vagy azoknak szentelek nagyobb figyelmet. 

Munka után voltam a háziorvosnál. Még most kaptam vízhajtót a gyógyszer mellé, és más időpontban kell bevennem, nem reggel, hanem inkább délelőtt. Meglátjuk. Őszintén szólva abban reménykedtem, hogy előáll valami csodaszerrel végre. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése