2023. febr. 20.

Influenza

 Legalábbis azt mondta az orvos, hogy ez így elég klasszikus influenzának tűnik. Pihenjek sokat, ha szerdáig nem lesz változás, akkor telefonáljak, ha pedig ne adj' Isten, fájna a hátam, akkor menjek be, mert akkor kelleni fog egy röntgen, amúgy is hajlamos vagyok a tüdőgyulladásra. 

Egyébként reggel, amikor Balázs kelt, hozott egy lázcsillapítót, mert 38,6 volt a lázam, egy órával később úgy ébredtem, hogy olyan szinten levert a víz, hogy az ágyneműt is le kellett húzni. Szerintem az életemben sosem izzadtam még meg ennyire. 

Egész nap a kanapén feküdtem, nagyon fájtak a lábaim. A lázam egész nap 37,9 és 38,1 között volt, amire nem veszek be semmit. Estére felkúszott 38,6-ig, arra vettem be egy gyógyszert. 

Mindent megcsinált Balázs, csak a mosogatógépet pakoltam be este, de az alatt a pár perc alatt is többször levert a víz. 

Hát csak remélem, hogy holnap már azért kicsit legalább jobb lesz. 

2 megjegyzés: