2023. febr. 15.

A hét közepe

 Az a jó a szerdákban, hogy már elmúlt a hét kezdete okozta nyűglódés, de már ott vigyorog a háttérben a péntek ígérete. Ilyen szempontból a legtökéletesebb nap a héten. Igaz, megfigyeléseim alapján a többség pont ilyenkorra veszi fel a fonalat munka terén, és igazából ilyenkor kezdenek el aktívan tevékenykedni. 

Én ilyen szempontból teljesen kiegyensúlyozott vagyok szerintem, tök jól megtanultam beosztani a feladataimat, meg tudom saccolni mire mennyi idő kell, nagyon ritkán kerülök olyan helyzetbe, hogy összecsapnak a fejem fölött a hullámok. Már a váratlan helyzeteket is jól kezelem, nem esek pánikba tőlük. 

Az mondjuk tök érdekes, hogy a munkában ez ilyen jól megy, itthon azért nem. Biztos benne van, hogy itthon nem nagyon van annak tétje, ha mégsem csinálok meg valamit, amit kigondoltam, legfeljebb magammal szúrok ki. 



1 megjegyzés:

  1. Na, akkor én is szerdai "munkás" vagyok, mert kb. addigra lesz kedvem igazán neki állni a dolgoknak bent a cégnél :D Kivéve, ha előtte határidős munkám van.

    VálaszTörlés