2023. febr. 18.

M betűs nap

 Úgymint migrén, amivel ébredtem ma reggel, és ami miatt a délelőtt kicsit sem olyan volt, mint amilyennek szerettem volna. Balázs ágyba hozta nekem a gyógyszereket, és már az online rendelést is átvette, mire nekem sikerült olyan állapotba kerülni, hogy gondolhattam arra, hogy felkelek. Még akkor is kicsit úgy tűnt, hogy nagy vállalás volt, mert mire felöltöztem, megittam a kávémat, kétszer is levert a víz, úgyhogy még egy órát ücsörögtem inkább, ilyen jobb a békesség alapon. 

Ebéd után már sokkal jobb volt a helyzet, bár azért tudtam, hogy vékony jégen táncolok csak, bármikor újra elkezdődhet az egész. Szerencsére nem így lett. 

És M, mint meccsnap. Szerencsére ma nem fáztunk, még csak aláöltözet sem kellett. Azért ezt így tudnám értékelni, ha ennél hidegebb sosem lenne. Ma sem életünk legjobb meccsét láttuk, döntetlen lett, de nem baj. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése