2022. febr. 15.

Pihenő

 Nem mondom, hogy nem jött most a legjobbkor ez a torokfájás, mert dehogynem. Sőt, őszintén bevallom, hogy kaptam az alkalmon, hogy akkor most, ebben a helyzetben simán ki is használom azt, hogy mindenki kisebb pánikban van, ha valaki tüsszent kettőt, vagy köhint egyet, és azonnal covid jelentés, stb stb. A legkevésbé sem hiányzik, hogy az egyébként sem teljesen pozitív lelkemet még azzal mérgezzék, hogy csúnyán néznek rám, amiért bemegyek dolgozni "betegen". Mert amúgy fáj a torkom, meglepő módon kitartóan főleg a bal oldalon, de ha nagyon kéne, akkor ettől éppen járhatnék is dolgozni. Legalábbis régen, még a másik fajta időszámításban ez így volt, és ez is volt az elvárás. Felvetődött természetesen a home office gondolata is a közvetlen főnökömben, de ő nem engedélyezheti, a nagyobb főnökeim meg nem támogatják az én munkakörömben. Kicsit furcsa szitu, mert ugye itt van a férjem, aki meg így van itthon, de ő más pozíciót tölt be. Én a magam részéről nem nagyon bánom, bár nyilván van ennek is tanulsága. 

Délután beszéltem a háziorvosomal, aki természetesen mától táppénzre vett. Nem látta indokoltnak tesztet kérni, nincs nagy jelentősége, maradjak itthon, pihenjek. Ha meg csütörtökön is marad ez a torokfájás, akkor hívjam újra, akkor kelleni fog valami antibiotikum is, egyébként csak fájdalomcsillapító elég, ha szükség van rá. Beszéltünk a negyedik oltásról is, azt mondta, úgy tűnik két-három héten belül ez a mostani hullám lecseng, ha valóban így lesz, akkor őszig nincs szükség több oltásra. Ha mégsem ez lesz, akkor beszéljünk újra. Teljesen rábízom magam a véleményére, ahogy eddig is tettem azóta, mióta ő a háziorvosom. Eddig még sosem kellett csalódnom benne, pedig amikor még nem ismertem őt, azt gondoltam, biztos nincs ki minden kereke. Nagyon hangosan beszél, ettől kicsit olyan érzése van annak, aki csak az ajtón kívül hallja, hogy valami bekattant nála, de ez a látszat csalóka. Bármilyen bajunkkal mentünk eddig hozzá, mindennel foglalkozott a kellő mértékben, mindig tudta, mikor kell tovább küldeni, nincs nála felesleges sallang sosem. És ez pont az, ami szerintem egy háziorvostól elvárható. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése