2022. febr. 14.

Csak utolért

 Ma még hajnalban elmentem dolgozni, azt gondoltam, hogy minden előérzetem becsapott, vagy másképp működött a szokásosnál, mert nem én lettem beteg, hanem Balázs. Aztán fél nyolc körül már változott is a helyzet, addigra fájt a torkom. Még nem nagyon, de már pont annyira, hogy tudjam, ebből mégis lesz valami. Voltam tesztelésen is, ma ilyen munkahelyi tesztelős nap volt. Negatív lett. A torkom viszont egyre jobban fájt, és időnként éreztem már a fülemet is. Na, itt jött el az a pont, amikor szóltam, hogy holnaptól ne számítsanak rám. Még a torokfájás csak-csak elviselném, akár maszkban is dolgoznék, de azt biztosan nem kockáztatom meg, hogy megint a fülem is fájjon, abból tavaly elég volt. 

Így aztán ezt a hetet itthon töltjük. Balázs home office-ban, én meg betegállomànyban. 


8 megjegyzés:

  1. Mihamarabbi teljes gyógyulást mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok!Még simán lehet pozitív pár nap múlva a teszt, nálunk a munkahelyen msot sokan voltak így, hogy már bőven volt tünetük, a teszt negatív lett, majd rá pár napra pozitív.

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást, gyors gyógyulást kívánok, Dius!
    A tesztekkel kapcsolatban csak annyit, hogy lehet ki sem mutatják :) , de ezt lehet, hogy nálam csak az utóbbi napok rossz tapasztalatai mondatják :) ...

    VálaszTörlés
  4. Gyógyuljatok! (tesztelni meg érdemes 1-2 nap múlva is)

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük. Ez már a harmadik tesztem egy héten belül, én már többet nem veszek, az biztos. Ha az orvos kéri, akkor lesz, ha nem, akkor nem. 😊 Több tízezer forintért veszek inkább valami mást. 😊

    VálaszTörlés
  6. Gyógyulj meg gyorsan! :)
    Popianyu

    VálaszTörlés