2024. jún. 8.

Szombat

 Balázs ma dolgozott, így minden előzetes tervezgetés a tervezési fázisban maradt. Eredetileg nem ment volna ma, de sajnos az egyik kollégája a héten lesérült, úgyhogy változott a beosztás. Ez bármikor benne van a pakliban, úgyhogy tudni kell ezzel is együtt élni. Azért különösen hálás vagyok, hangozzék ez bármilyen önzőn is, hogy eddig még mindig ő volt az, aki beugrott mások helyett, mert történt valami, és sosem kellett fordítva. 

Délelőtt vásároltam, mostam, sütöttem meggyes sütit, aztán főztem. Mire Balázs megérkezett, már Patrik is itthon volt, úgyhogy együtt ebédeltünk. Ő ma itthon is alszik, jelenleg az itteni barátaival van, mindkettőnek szülinapja volt mostanában, azt ünneplik. 

És egyébként még nem történik semmi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése