2024. jún. 5.

Az van

 Ma elég érdekes napom volt. Már úgy keltem fel, hogy olyan furcsán fázós voltam, de gondoltam, nyitva van a tetőablak, biztos amiatt van. Aztán munka közben már volt párszor olyan fura érzésem, mintha fájna a bőröm. Jól rá is csodálkoztam, hogy na, csak nem leszek lázas, vagy ilyesmi. Lázas nem lettem, és voltak is olyan időszakok, amikor tök jó volt minden, de most estére megint visszatért a furcsa érzés. Remélem azért nem leszek beteg. 

Erik megkapta na a bizonyítványát, mostantól hivatalosan is logisztikai és szállítmányozási technikus. Négyesre vizsgázott végül. Egészen hihetetlen, hogy majdnem el sem ment, annyira nem bízott magában. És milyen jó, hogy még hallgat ránk. 

És kipróbáltuk ma a repont app-ot. Elsőre kicsit bénáztunk, a QR kód beplvasasa kicsit nehézkes volt, kellett hozzá a fényerőt maximumra állítani a telefonon. De utána már minden könnyen ment, és pár perc alatt már utalták is a flakon betét díját.. Szerintem én ezt a verziót fogom használni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése