2024. jún. 7.

Könyves péntek

 


Az ilyen típusú könyvek nem tartoznak a kedvenceim közé, de néha azért olvasok közülük egyet -egyet. 

Ez a mostani könyv jó választás volt. Már rögtön az elején hátborzongató szörnyűséggel kell szembesülni. Az kicsit furcsa volt, hogy azt a részt milyen gyorsan el is engedte, nem voltak különösebb részletek erről. Utána viszont értelmet nyert ez is, mert igazából valóban nem az volt a fő esemény. Az írónőt nem ismertem a könyv előtt, de abszolút tetszik a stílusa, és az az igényesség, ahogy minden szereplő karakterét felépítette. Nagyon komoly mindennek a lelki oldala, az érzelmeket nagyon jól írja le. Vitt a cselekmény végig magával, mert folyamatosan bonyolódott csak. Nagyon sokáig, már majdnem a könyv végén esett csak le, hogy mi lesz a végkifejlet, de az, hogy már sejtettem, nem vett el semmit az izgalomból. Vártam, hogyan derül fény mindenre, és végül hogy jutunk el a hapoy endig. Legalábbis reméltem, hogy azért mégis a végén hapoy end lesz. 

Nekem tetszett, az igényesen felépített cselekmény, és a nagyon kifejező írásmód különösen. Szerintem érdemes elolvasni, annak ellenére is, hogy nem csak könnyed szórakozást nyújt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése