2022. okt. 8.

Szombat

 Miután tegnap este szembesültem a ténnyel, hogy a kineziológiai tapasz miatt egy helyen kiütéses lett a lábam, nem mertem rá újat tenni. Így aztán reggel úgy ébredtem, hogy fáj a lábam. Sebaj, felhúztam a térdbandázst, úgy is egész jó volt. 

Szépen sütött a nap, így egy adag ruha kint száradt,. Igaz, hoztam be a ruhákkal együtt vagy három poloskát is. Nálatok is megjelentek az idén a poloskák soványabb változatai is? Nálunk van mindenféle, zöld, barna, kövér, sovány. Mindenhol van szúnyogháló, mindenhol le is van húzva, de így is rendszeresen bejut egy-kettő. Szerencsére nem parázok tőlük, hidegvérrel ki is nyírom az összes betolakodót. 


1 megjegyzés:

  1. Nekem a szúnyoghálón kapaszkodnak a poloskák. Egyszer kimondtam egyet 40 fokon, de túlélte azt is és persze az összes ruha mehetett a kukába, mert azt a szagot már soha nem szedtem ki belőlük. Nem tudom mire jók a bosszantáson kívül.

    VálaszTörlés