2022. okt. 4.

Kedd

Állítólag a héten megérkezik a vénasszonyok nyara. Kicsit szkeptikus vagyok, de várom, hogy így legyen, hátha megint hátrébb kerülnek a fiókomban a melegebb zoknik. 

Mostanában eljutottam odáig, hogy nem árt odafigyelnem, hogy mennyit nassolok, mert azt vettem észre, hogy egyre könnyebben kúsznak fel rám a plusz kilók, és már nem az a helyzet, hogy elég pár nap koplalás, és helyre is áll minden, mert ami felkúszott, az már ragaszkodik is hozzám. Első körben nagyon minimálisra csökkentettem a csoki fogyasztásomat. Meglepő, de ez jól megy, maximum heti egy-egy sport szelet, vagy csokis-mogyorós moments fogy el. Helyette viszont elfogy napi egy ilyen: 


Elvileg nincs túl magas kalóriatartalma, nekem be is jön. Balázs mindig fintorog, amikor eszem, mert nem szereti az illatát, de ez nem nagyon tart vissza a ropogtatástól. 

2 megjegyzés:

  1. Ezt én is szeretem, hideg kefirrel, joghurttal mennyei. A zöld csomagolásút szoktam venni, quinoa és chia mag van benne, talán.

    VálaszTörlés