2022. okt. 25.

Sékeneszpresszó

 Gondolom már nagyjából mindenki belefutott a címmel kapcsolatos valamilyen videóba. A lányt, aki az eredeti verziót készítette amúgy szoktam látni tiktokon, és én speciel nagyon szeretem ahogy magyarul beszél, tetszik az akcentusa. 

Na de hogy miért is ez a cím? Ez jutott ma eszembe, amikor kiderült valakiről, hogy sokkal nagyobb képmutató és még annyira sem egyenes, mint amit eddig gondoltam róla. Még mindig vagyok olyan naiv, hogy ezek a felismerések borzasztó nagy csalódást okoznak. És akkor eszembe jutott ez a sékeneszpresszó. Amit ha kimomd az ember, főleg, ha hallja hozzá az akcentust is, rögtön mosolyra húzódik a szája. Úgyhogy kicsit ízlelgettem ezt, és kicsit jobb lett. 

Valószínűleg több tiktok videót kell néznem, azoktól van esély felvidulni. 


3 megjegyzés:

  1. Én nem tudom mi ez a sékeszpresszós cucc, de a fiúk is tolják :-) Kérdzetem már tőlük is, hogy mit hadoválnak, de csak kinevettek, hogy gáz, hogy nem tudom miről van szó... de jól értem, hogy ez vmi tiktokos vmi?

    VálaszTörlés
  2. Abszolút fogalmam nincs, mi ez:-)) Szatyorban élek :-)))

    VálaszTörlés