2024. ápr. 29.

Hétkezdés

 Ez a hét egy furcsa hét lesz, az egészen biztos. Főleg, mert pont a hét közepére esik egy munkaszüneti nap. Így aztán lehet, hogy két csütörtök is lesz, vagy két hétfő... igazából csak hangulat kérdése azt hiszem, hogy minek tekintjük majd. 

Olyan szépen sütött ma reggel a nap, ráadásul Balázs ma itthon volt, úgyhogy nagyjából nulla kedvvel mentem én dolgozni. Szívesebben indultam volna valahova kirándulni. 

Ehhez képest a munkanap nagy része egészen vállalható volt, az utolsó fél órát leszámítva. Az sem volt életem legrosszabb fél órái közé sorolható, csak kicsit sem voltam arra hangolva, hogy ezredszer lerágott csontokat rágcsáljak megint.

Kárpótlásul munka után még egy jót sétáltunk is a napsütésben. A lábaim annyira nem lájkolják, hogy ma 12 ezer lépést is megtettem, na de majd később még megköszönik..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése