2024. ápr. 8.

Hétfő

 Olyan érdekes időzavarba kerültem reggel, amikor indultam dolgozni. Tiszta olyan volt, mintha egy nyári reggel lenne már. Napközi od párszor emlékeztettem magam, hogy amúgy még csak április van. 

Egyébként erről eszembe jutott, hogy vakskikod februárban beszélgettem bent az egyik takarító nénivel, aki mondta, hogy ő bizony emlékszik rá, hogy volt ilyen február nem is olyan nagyon régen. Én meg bőszen egyetértettem vele, hogy bizony, én is emlékszem, pont 22 éve volt, abban az évben, amikor Erik született. De azért akkor sem szaladt ennyire az időjárás, mert az is egy nagyon erős emlék, hogy amikor bementünk a kórházba 17-én, még nem volt semmi kizöldülcve, mire 24-én hazajöttünk, már minden tavaszba borult. 

Láttam ma pár videót a tiktokon az amerikai napfogyatkozásról. Lenyűgöző és félelmetesnek volt egyszerre, és persze, erről eszembe jutott az az 1999-es, ami nálunk volt. Az is érdekes élmény volt. Patrik egészen pici baba volt még. 

Na azért nem csak nosztalgiáztam ma, de ezen kívül nem sok említésre méltó dolog volt ma. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése