2024. ápr. 6.

Szombat

 Ma reggel, saját magamat is meglepve, épp csak egy kicsivel ébredtem később, mintha dolgozni mentem volna. Pedig hétvégén általában be szoktam pótolni az alvás lemaradásomat, és legalább fél kiencig alszom. 

Balázs dolgozott ma, így nem készültem korai ebédre. Patrik is így időzítette az érkezését, mondjuk azért nem ebédre esett be. Tepsis krumpli volt az ebéd, meg sütöttem még almás kalácsot is, és kokuszkockát is. 

A héten hozattunk egy konténert, amibe a hátsó udvarból kezdtük el felszámolni a nagybátyámék által felhalmozott elképesztő mennyiségű szemetet, sittet. Azt most hagyjuk is, miért nekünk kell, miért nem vitették el ők, amikor keletkezett. Balázs, Erik és Roli már tegnap is rengeteg sittet pakolt bele, Roli és Erik délelőtt is lapátolt, talicskázott, aztán még délután együtt fejezték be. Legalábbis a konténer tele van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése