2024. ápr. 13.

Szombat

 Tegnap hajnali négy órás kelés után fél tizenkettőig ébren voltam, úgyhogy ez után így aludtam reggel fél kiencig, mint a bunda. 

Nagyon jó dolgom volt, ma Balázs főzte az ebédet. Olyan finom brassóit csinált, hogy csak na. Hatalmas adagot megettem, nagyon jól esett. 

Volt ma itthon Patrik is, és csak azért nem ebédeltünk együtt öten, mert Erik dolgozni volt. Nem sokáig volt itthon Patrik, mert eljegyzési bográcsozásra ment a legjobb barátjához. Kicsit erre a hírre irigykedtem is..na nem tőlük a boldogságot, hanem hogy milyen jó lenne, ha nálunk is lenne egy olyan lány, akivel kölcsönösen így szeretik egymást. 

Nem sok kedvem van írni, most kicsit zavar, hogy látszólag magamban beszélek, és alig van még valaki, aki rendszeresen ír. 

9 megjegyzés:

  1. Pedig én minden nap olvaslak... és örülök, hogy rendszeresen írsz.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dius!
    Soha nem írtam még, de minden reggel a tejeskávém mellett olvasom az oldalad, azzal kezdem a napom! S ki tudja hányan vagyunk még így...szeretlek olvasni!😊😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves tőled, hogy ezt most leírtad, köszönöm szépen. 😊

      Törlés
  3. Én is itt vagyok! Még írok is néha 🙂

    VálaszTörlés
  4. Én is csendes olvasód vagyok már évek óta 😊 Itt vagyunk mi hidd el és örömmel olvasunk mindig!

    VálaszTörlés
  5. Én is a csendes olvasók táborát gyarapítom, S alig várom a következő bejegyzést.

    VálaszTörlés