2019. febr. 2.

Meccsnap

Nem fogom borzolni a kedélyeket semmi olyannal, ami megosztó lehet,(bár itt kezdődik a blogolás halála, amikor patikamérlegen méricskélem, hogy mit írok és mit nem) egyszerűen csak elmesélem, hogy milyen jó volt ma újra ott lenni a Groupama Arénában. Fantasztikus hangulat volt, nagyon sokan voltunk, akik mind ugyanazért mentünk ma is. A meccs jó volt, pörgős, mozgalmas, csak pár percekre volt kisebb megtorpanás, némi tanácstalanság. Kemény ellenfél volt a Honvéd, de pont ettől volt ez jó.
És aztán...a nyolcvanharmadik percben végre sikerült gólt szerezni. Az a Böde Dani rúgta, aki a szurkolók legnagyobb kedvence, akinek voltak problémái a vezetéssel, de most talán akkor kezdődhet egy új fejezet.
Fergeteges élmény volt ma is, rengeteg energia éledt fel bennem az egésztől.
Készült családi szelfi is...rögtön kettő is...


15 megjegyzés:

  1. A családfő a TV-ben a Debrecen-Újpest meccset nézte. Mondom, hogy játszik ma a Fradi is. Mire ő: Honnan tudod? Ja, biztos Diustól.
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 😁 én is emlegettem tegnap őt, mert arról beszélgettünk, hogy a kisebb csapatoknak hogy lesz szurkolótáboruk. Abban megegyeztünk, hogy kisebb városok, falvak csapatainak a helyi lakosok drukkolnak. Aztán jött a téma, hogy a fővárosi nagyobb csapatoknál vajon hogy oszlik ez meg...mire elhangzott a költői kérdés, hogy "de hogy lesz valaki Vasas szurkoló?" Mondtam, hogy erre talán még tudom a választ a te párodtól. (Semmi irónia nincs a kérdésben, csak érdeklődés)

      Törlés
    2. Azt hiszem, a családja révén lett az, a szülei kézilabdáztak, illetve édesapja kézilabdameccseken bíráskodott, gyerekkorától nekik szurkol. Egyszer, amikor sorra rossz eredményeket ért el a csapat, megkérdeztem, hogy miért tart ki mellettük. Úgy nézett rám, hogy rájöttem, én valószínűleg nagyon nem értem a drukkerség mibenlétét.

      Törlés
    3. Ja, és ismerek még legalább két másik férfit is (volt kollégák), akiknek szintén nem volt köze szerintem soha a kerülethez, mégis nekik drukkolnak.

      Törlés
    4. Köszönöm. Akkor az a feltételezésünk is helytálló lehet, hogy az ilyesmi is "öröklődik". 😊

      Törlés
  2. A foci cseppet se érdekel, de az szuper lehet hogy van vami, amit az egész család így együtt szeret, élvez, csinál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Fradi és Balatonboglár a mi közös családi szenvedélyünk, és minden olyan percet imádunk, ami ezekhez kapcsolódik.

      Törlés
  3. Szerintem írhatod azt is, amiről esetleg úgy gondolod, más másképpen. Az együttgondolkodás, a vita visz előrébb. Nagyon kedvesek vagytok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vitával nincs is semmi bajom, magyarázkodni nem szeretek olyan dolgok miatt, amiről pl egyáltalán nem is tehetek. 😊

      Törlés
  4. Mivel ez tényleg a te bklogod, természetes, hogy azt írod meg, amit gondolsz, ami foglalkoztat, amiknek örülsz.
    NE feszélyezzen, hogy az olvasóid egy része (én se :D ) nem tart veled a meccsekre, hiszen mind más-más cipőben járunk, mások a kedvteléseink, az életünk.
    A blogodon a TE életed egy szeletét ismerhetjük meg, akit érdekel, az olvassa, akit nem, az nem :)
    Egyet érteni nem mindenki fog veled az egyes dolgokban, de ez egyáltalán nem baj, a világ sokszínű. Ettől még lehetünk kíváncsiak az életedre, drukkolhatunk az érdekedben, ha baj, betegség, gond kerülget, és örülhetünk az örömödnek.
    És nagyon igaza van az előttem szólónak: az szuper, hogy van egy közös családi hobbitok.

    VálaszTörlés
  5. Óóó Dius, szerintem egyáltalán ne fogd vissza magad :-) Itt nálad szerintem nem az egymás torkának esés a cél. az meg, hogy mások másképp, hát ilyen a világ, attól még szerethetjük egymást. :-) annál azért kulturáltabb az olvasótáborod, szerintem, hogy vérremenő pocskondiázások mennének a posztod alatt.
    Amúgy meg valóban az a legszuperebb az egészben, hogy találtatok egy olyan rendszeres programot, amit ekkora nagy kamaszokkal is tudtok együtt csinálni, együtt lelkesedni, együtt bosszankodni, mi ez, ha nem egy családépítő program :-) Ez szerintem példaértékű minden gyerekes családnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó mondatod különösen szívmelengető, köszönöm. 💚

      Törlés