2018. ápr. 5.

Kihívás teljesítve

Azt hiszem, most már nyugodtan kijelenthetem, hogy sikerült teljesítenem a magam elé állított kihívást, amit még valamikor szeptember vége felé gondoltam ki. Elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad, én bizony az idei télen nem fogok panaszkodni az időjárásra, nem szólok egy szót sem, hanem elfogadom, hogy tél van, hideg van, és punktum. 
Azt nem mondom, hogy könnyű volt, mert voltak olyan agyonfagyott napjaim, ami után tudtam volna panaszkodni vég nélkül, de megálltam. Gondolatban büszkén vállon is veregetem magam most.
Ugyan nem árultam el senkinek sem ezt, de a napokban annyit már mondtam azoknak, akikkel élőszóban is szoktam kommunikálni, hogy ha bárki azt meri mondani nyáron, hogy melege van, azt tuti, hogy le fogom ütni. :D 
Mert bármilyen furcsa is, a nyár attól nyár, hogy meleg van. Még akár hőség is előfordulhat. :D

3 megjegyzés:

  1. Egyetertek. Teljesen igazad van.

    VálaszTörlés
  2. Én is jobban örülök majd, ha meleg lesz. Már az is akkora boldogság nekem napok óta, hogy nem kell harisnyát fölvennem! :)

    VálaszTörlés