2012. ápr. 25.

..... helyett

Nagy levegőt vettem, átgondoltam, priorizáltam, kibeszéltem magamból, és úgy döntöttem, nem írom meg. Majd egyszer, amikor indulatok nélkül, és nem virágnyelven tudok majd erről beszélni, majd akkor.
Inkább megmutatom, hogy milyen ügyes vagyok.:D Három hete elmentettem a telefonomba jegyzetként "orbit white reklám (zene miatt)" Na persze ezt így nem találtam meg.
De ma, miközben valami egészen mást kerestem a youtube-on (erről jut eszembe, tudtátok e, hogy a youtube benne van az első háromban a legzöldebb webes vállalkozások között?... találós kérdés, melyik a másik két dobogós vállalkozás?) beugrott a zenéből az első pár szó. Különös módon amúgy a dallam is mindig megvolt, de kottázni nem tudok, kottára keresni meg még úgysem. Így aztán rákerestem a szövegrészre. És tádáááááámmmm.Megvan.
Meg is mutatom, hátha valaki még keresi. Én meg lehet,hogy majd nagyon szépen fogok nézni, és mosolyogni valakire, akire amúgy napról napra büszkébb vagyok, hátha csinál nekem belőle csengőhangot.




Na milyen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése