2024. aug. 10.

Szombat

 Nagyjából kialudtam magam, de ma reggel is így ébredtem, mint már napok óta szinte minden nap, hogy fájt a szemem. Bár Balázs azt mondta, amikor előadtam neki ezt, hogy ez nem fájás szerinte, hanem csak irritálja valami, de igazából tök mindegy minek nevezzük. Nem jó érzés egyáltalán. Aztán az érzés (egy ponton szúr, fáj, ha hozzáérek, és kicsit piros is. De aztán bejáratódik, vagy mi, mert pár óra múlva mindig jobb. 

Délelőtt mostam, sütöttem almás kalácsot, és végre kipróbáltam a tepsis palacsintát. Már tervezem egy ideje, szerintem még a nyaralás idején láttam a tiktokon. Nagyon jó lett. Az külön plusz pont, hogy nem kell vele még őt percet sem bíbelődni, és nincs az egész lakásban palacsinta szag. Az mondjuk tény, hogy ellentétben a hagyományos társával, ez hidegen nem annyira jó.







Délután voltunk az Eco familyben, és a Tescoban, aztán megnéztük a Fradi meccset a tévében. Kínszenvedés volt ma is, de legalább nyertünk. 

Közben mind a négy adag ruha megszáradt, úgyhogy azokat is elpakoltam, a konyhában is rendet raktam. És el is telt ez a nap is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése