2024. aug. 17.

Meccsnap

 Még nem sokszor volt az idén olyan, hogy éjszaka is ment a klíma, de tegnap este bekapcsolva hagytam. Láttam az időképen, hogy akár eső is lehet, meg még fél 12-kor sem volt egy kicsit sem hűvösebb odakint, amikor lefeküdtem, gondoltam jobb lesz így.  Jól is döntöttem, Balázs is külön megköszönte délután, amikor hazajött, mert olyan jót aludt. 

Éjszaka végül nem esett, helyette délelőtt nagyjából óránként, így aztán miután párszor kiteregettem a ruhákat, majd szaladtam leszedni, feladtam, és bepakoltam a szárítógépbe. 

Balázs ma dolgozott, így kettő után ebédeltünk. Ebéd után már csak összepakolni, hajat mosni, és porszívózni maradt idő, aztán indultunk a meccsre. A Derbi mindig különleges, minden meccsek legje. Ma is jó sokan voltunk, és na is elképesztő hangulat volt. A legjobb benne természetesen az, hogy ma is nyertünk, már 3171 napja vagyunk veretlenek az ősellenség Újpest ellen. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése