2024. aug. 3.

Meccsnap

Ma reggel arra ébredtem, hogy irgalmatlan szél fúj, és meglepő módon csak 21 fok van a szobában. Tényleg meglepett, mert egyáltalán nem emlékszem arra, hogy bárhol is láttam volna olyan előrejelzést, hogy ma erre lehet számítani. Nem mintha nagy jelentősége lett volna az időjárásnak, mert csak az esti meccs volt mára a program, de a szelet nem szeretem. Főleg nem azt a fajtát, ami a fejemet is le akarja tépni. De nyilván nem is azért fújt, hogy nekem jó legyen. A mosott ruha mindenesetre igen jó ütemben száradt miatta. 

Ebédre hamburger készült, saját bucival, saját hússal. Finom lett, a fiúk örültek neki. 

A meccs előtt sikerült mindent kimosni, majdnem mindent el is tudtam rakni a szekrényekbe.

Hámori Luca hősies bunyóját már a kocsiban néztük, Milák Kristóf szenzációs úszását pedig a meccs félidejében telefonról. A lelátó népe is egy emberként ünnepelte, a kivetítőn is megjelent a hir nagyon gyorsan. 

A meccset megnyertük, 1:0-ra. Még sok minden furcsa volt, új edzőnk van, sok új játékos is érkezett, de vannak azért biztató jelek arra vonatkozóan, hogy ez az idei is izgalmas szezon lesz. Patrik ezúttal nem jött, más programja volt. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése