2024. aug. 4.

Vasárnap

 Ma reggel egyedül ébredtem, ami már hetek óta nem fordult elő, és most nagyon furcsa is volt. De ez ilyen, volt már bőven idő hozzászokni. És hát évek teltek el úgy, hogy csak heti egy-két éjszaka volt olyan, hogy együtt aludtunk éjszaka. Na, az nagyon jó, hogy az már csak emlék mostanra. Ismerek olyanokat, akik már akkor is állandó éjszakás műszakban dolgoztak, amikor Balázs is, és a mai napig is ott vannak. Embert próbáló lehet így élni. 

Délelőtt voltam vásárolni, aztán mire Balázs hazaért, már majdnem készen volt az ebéd is. Negyed órával kb elszámoltam magam, illetve azt nem kalkuláltam bele, hogy csak kettő kezem van. De persze azert elkészült az ebéd is. Délután elpakoltam a konyhában, aztán amíg a fiúk elmentek rollerezni, én végigporszívóztam a lakást, és fel is mostam mindenhol. Még ez után a fürdőt kitakarítottam, és meg is volt minden, amit mára terveztem. 

Az olimpiai eseményeket folyamatosan követjük, a magyar érintettségű versenyeket igyekszünk mindig megnézni. Ma nagyon megható volt látni Vass Kata Blankát, ahogy a negyedik helyen való célba érkezést követően nyilatkozott. Olyan kis szomorkás volt szegény, ami érthető, mert olyan jól ment, és úgy kihajtotta magát. A szívem szakadt meg, ahogy mondta, hogy ő csapatban segítő, és sosem jut emiatt így a cél közelébe emiatt, és most meg akarta mutatni. Titkolta a könnyeit a végtelenségig, és a csalódottság ellenére is olyan intelligens és szimpatikus nyilatkozat volt ez. Igazi sportember, igazi példakép lehet a kicsiknek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése