2024. márc. 5.

Kedd

 Ma egészen érdekes nap volt. Elég gyakran szállóige nálunk bent a híres Üvegtigrisből származó párbeszéd ("Itt mindenki hülye? Itt? Mindenki") Ma reggel nyolc órára már túl is voltunk ezen, és megállapítottuk, hogy itt bizony mindenki...

Nem tudom mi lehetett a levegőben, de szinte mindenki feszültebb volt a szokásosnál, mindenkinek volt valami furcsa dolga ma. 

Én is elkövettem kisebb -nagyobb figyelmetlenségeket, néha egészen úgy éreztem magam, mintha nem is ezen a bolygón lennék. 

És aztán délután még megadta magát a mindenféle social media is. Nyilván semmi összefüggésben nincs a dolgok között, de azért érdekes egy nap volt így mindennel együtt. 

1 megjegyzés:

  1. En is igy ereztem. Es meg a kozlekedesben is sokkal tobb idiotaval talalkoztam, mint maskor.

    VálaszTörlés