2024. márc. 6.

Szerda

 Olyan furcsa továbbra is minden, ma többször is rácsodálkoztam, hogy még csak szerda van, valahogy olyan érzésem volt, mintha már a csütörtöknél kéne tartanunk. Nem vagyok jól, de igazából nem mondhatom azt sem, hogy rosszul érzem magam, vagy beteg vagyok. Egyszerűen csak nagyon furcsán érzem magam a bőrömben. A vérnyomásom néha már előfordul, hogy a normális tartományban van, de ez a ritkább. A fejem kótyagos a nap nagy részében, de egészen ma estig még nem fájt egyszer sem. Most épp bepótolja ezt. 

Tök jó lenne csupa vidám dologról beszámolni, de ez most megint nem az az időszak, amikor a pozitív dolgokra tudok koncentrálni. Szerintem egész életemben még nem voltam ennyire furcsa és ellentmondásos érzelmekkel sem magam felé, sem a világ felé. Van bennem egy csomó minden összezavarodva, ugyanakkor olyan éles kontrasztokat látok, olyan más megvilágításba helyeződtek emberek, helyzetek, érzelmek. 

Azért őszintén remélem, hogy végül normális maradok, és nem a teljes elhülyülés kezdeti tüneteit tapasztalom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése