2024. márc. 11.

Hétfő

 A februári tavasz után azért már nem esik jól egy esős-szeles, hűvösebb nap. Én egyébként sem vagyok ennek az időjárásnak nagy rajongója, a mostani lelkiállapotomban meg még kevésbé. 

Mondjuk változtatni sem tudtam rajta, maximum azt tudtam volna tenni ellene, hogy felülök egy repülőre, ami elvisz egy jó meleg, napsütéses helyre, de most épp azért erre sincs lehetőségem. 

Egyébként egy teljesen átlagos hétfő volt ez a mostani, amikor senkinek semmi kedve dolgozni. Az legalább jó hír a hétre, hogy csak négy napot kell menni. 

Balázs ma itthon volt, cserébe majd szombaton megy. Nem a legjobbak ezek a külön töltött szabadnapok, de ilyen is van. 

Tegnap befejeztem a könyvet, amiről pénteken írtam. Végül azért az utolsó 70 oldalra megérkezett a hangulata is..Most majd valami vidámabbat választok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése