2024. márc. 24.

Vasárnap

 Ma reggel úgy keltem, hogy majd leszakadt a derekam, és legszívesebben maradtam volna fekve. De nem maradtam, és mire az ebéd is elkészült, már olyan mérges voltam erre a fájdalomra, hogy úgy voltam vele, most akkor azért is megcsinálok mindent, amit kellene, legfeljebb majd nem tudok megmozdulni sem. Mondjuk a derékfájásomat nem annyira hatotta meg ez az egész, stabilan és kitartóan fájt, de legalább nem hagytam magam legyőzni. Így lett almás kalács, tiszta ágynemű, tiszta padló mindenhol, tiszta szaniterek, és vacsorára mézes mustáros csirkemell. 

Na azt nem mondom, hogy ezek után nem esett jól leülni, mert dehogynem..

Volt ma nálunk mindenféle időjárás, eső, szél, napsütés felváltva. Már össze szerelték a padot a teraszra, de még nem esik jól kint ücsörögni. Na talán jövő héten már ez is eljön. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése