2024. márc. 14.

Csütörtök

 Ami egyben szerencsére péntek is, legalábbis a munkanapok szempontjából. Korán kezdődött, hajnali négykor Balázs már keltegetett. Nehezen indult a nap, nehezemre esett felkelni, de aztán egészen jól alakult. Ehhez biztosan köze volt annak is, hogy ma tök jó, tavaszias idő volt megint, szépen sütött a nap. 

Munka után voltunk még vásárolni, aztán még gyalog is volt egy körünk. Jól esett sétálni, pedig amúgy fáradt voltam, de az egész heti munka után külön jó volt kiszellőztetni a fejünket. 

Láttunk fiatal srácokat rövidnadrágban és pólóban. Na, azt nem tudom ő mit vesz majd fel nyáron, ha meleg lesz, de most semmiképpen sem éreztem azt, hogy ez az időjárásnak megfelelő ruházat. Itthon Erik is télen -nyáron rövidnadrágban van, de azért odakint még nem így jár..


3 megjegyzés:

  1. Én is rövidnadrágban és pólóban vagyok már kint hetek óta itthon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és mit fogsz felvenni, ha már tényleg meleg lesz? 😁

      Törlés
    2. Én is mindig ezt mondom, amikor februárban! már rövidnadrágosokat látok. :-) Hamar megunnám a nyári ruháimat (is), ha már ilyenkor felvenném őket :-D

      Törlés