2023. nov. 5.

Vasárnap

 Nem voltam ma valami csúcsformában. Vagy inkább mondjuk úgy, hogy ma sem. Azért ma már ennek ellenére aktívabb voltam, mint tegnap. Ebéd után sütöttem egy almás kalácsot, kakaós csigát, és nutellás muffint. A muffin borzasztó rossz lett, én nem is értem. Gyakorlatilag azért lehet mondani, hogy egy muffint nem lehet elrontani, de ez valahogy mégis olyan lett, amit legszívesebben rögtön a kukába dobtam volna. Még nem tettem meg, de csak azért, mert sajnálom a nutellát, amit elhasználtam bele. Meg még kap egy esélyt, a hátha holnapra jobb lesz. 

Délután volt meccs, itthon néztük végig, ahogy kikaptunk Kecskeméten (már megint). Nem volt jó nézni, még akkor sem, ha ez benne van, nem lehet minden meccset megnyerni. 

A sarki fényről lemaradtam, csak a neten láttam képeket, nagyon szépek azok is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése