2023. nov. 7.

Kedd

 Az elmúlt pár napban megint rosszul alszom..Nehezen is megy az elalvás is, és jó sokszor fel is ébredek. Tegnap éjjel egykor felébredtem arra, hogy nagyon melegem van. Amíg kimentem mosdóba, addig kijjebb nyitottam a tetőablakot. Pár perc elég is volt, mert kintről azért jó hűvös levegő jött már be. Aztán még megébredtem háromkor is, és még egyszer fel őt körül. A fél ötös megébredésnél voltam olyan álmos, hogy ránéztem az órára, és nagyon örültem, hogy még aludhatok tovább. 

Reggel persze pont fordítva volt minden, akkor a felkelés esett nehezemre, és akkor meg fáztam, és jól esett a takaró alatt feküdni. 

Nem gondolom, hogy ez valaha is változni fog, pedig sok minden egyszerűbb lenne, ha ez történne. 

Egyébként ebben a fiúk is inkább rám hasonlítanak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése