2023. nov. 26.

Meccsnap

 Arra ébredtem reggel, hogy esik a hó, és áramszünet van. Ezt pont ilyen sorrendben konstatáltam magamban. Gondoltam is, hogy na, akkor még megpróbálok aludni egy kicsit, mert a hóesés nem a barátom, áram nélkül meg kávézni sem tudok, és hátha lesz olyan szerencsém, hogy mire újra felébredek, a hó eltűnik, és lesz áram. Nem pont így lett, mert talán húsz percet aludtam még. Már épp ott tartottunk, hogy a grillrácsra téve mécsessel melegítünk kávét (jó, ez az én agyamból pattant ki, Balázsra várt a megvalósítás), amikor visszajött az áram. Pont arra a húsz másodpercre, amíg a kávém meleg lett..Ezzel én már elégedett voltam, gondoltam, akkor részemről az sem nagy gond, ha csak dél körül lesz újra áram, mert akkor ma is megúszom a főzést. 😁 Ekkora mázlim azért nem volt, fél óra sem kellett, és működött minden rendesen. Na nem baj, tepsis krumplit csináltam, sütöttünk mellé az air fryerben csirkemellet..

A nagy hideg, a napközben is többszöri havazás miatt, és azért, mert nem mindenki van száz százalékos egészségi állapotban a mai meccsnapot mégis inkább itthonról abszolváltuk. A fagyoskodás nem hiányzott, de én azért bántam kicsit, mert ilyenkor legalább találkozunk ismerősökkel, beszélgetünk kicsit. Na sebaj...úgysem volt valami jó meccs ez sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése