2022. máj. 22.

Vasárnap

 Meg reggel fejfájással keltem, de ez már a kezelhető verzió volt szerencsére. Ma sem történt egyébként semmi nálunk. Balázs dolgozott, délután forma 1-et néztek, aztán elmentek focizni. Én tettem-vettem, de ez sem az a hétvége volt, amikor sor került volna az elmaradt mindenfélék közül bármire is. 

Erik holnap vizsgázik, úgy látom, most azért izgul. Leginkább az zavarja, hogy a vizsga négy részből áll, és ha csak egy is nem sikerül, akkor kuka az egész. Természetesen mondtam neki, hogy miért is ne sikerülne, de megértem, hogy izgul. 

Roli is ír kisérettségiket a jövő héten, magyarból, matekból és töriből is. Neki az ágazati alapvizsga majd júniusban lesz. Az is egyébként ez a szivatós, hogy ha ott nem sikerül, akkor megbukik, akármilyen jegyei is voltak egész évben. 

Azért ezekhez képest, amikor én jártam suliba, elég felhőtlen volt az érettségiig minden. 



1 megjegyzés: