2022. máj. 19.

Csütörtök

 Érdekes nap volt ez a mai. Jó sok dolgom is volt, meg még volt egy másfél órás megbeszélésem is a főnökkel. Ami egyébként jó hangulatban telt, meg nagyjából hasznos is volt, csak nem számítottam rá ma. Szerencsére azért nem vagyok felkészületlen sosem. 

Munka után rögtön fodrászhoz mentem, festeni kellett a hajamat, és ha már ott voltam, akkor egy kicsit igazittattam is a hajamon. Csak hátul.vágott belőle, a többi maradt, ott már majdnem megvan az a hossz, amit gondoltam. Aztán a végén lehet, hogy mire teljesen megnő mindenhol, megunom, és levágatom. Volt már ilyen.  

Ha minden igaz, Eriknek megvan a diákmunka. Érdekes, hogy ő már a második gyerekünk, akivel átéljük ezt is, mégis, valamiért érte jobban aggódunk, mint Patrikért. De biztos jó lesz neki, és jól is fogja csinálni. 

Holnap már péntek, ami jó, mert korán jövünk haza (mondjuk korán is megyünk). 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése