2022. máj. 28.

Szombat

 Hát nem egészen arról álmodoztam tegnap, ahogy ma végül telt ez a nap. Bár sejtettem tegnap is, hogy az álom csak álom marad, mert én is láttam időjárás előrejelzést. Annyit meg azért már nekünk is meg kell tenni a mostani érdekesen alakuló gazdaságú helyzetben, hogy csak úgy nem indulunk el a Balatonhoz. Persze, bármikor jó ott lenni, ez vitán felül áll, de mégis jobb úgy, hogy nem kell attól tartani, hogy letépi a fejünket a szél, vagy megázunk, Na meg persze már voltunk is ott a héten. Azt nem mondom, hogy jólesett tudomásul venni, hogy tényleg megérkezett a hidegfront, de hát a tények makacs dolgok. 

Így aztán nem sok minden történt ma itthon, mert nem volt kedvem a további szorgoskodáshoz. Pedig egyébként nyugodtan csinálhattam volna valamit az unatkozás/telefon nyomkodás helyett..de már mindegy. 

Patrik tegnap hajnalban elrepült Görögországba, ma voltak az Akropolisznál. Mit ne mondjak, azért ott lehet, hogy én sem unatkoztam volna ma. És az ottani 32 fok is közelebb áll hozzám. 😊 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése