2022. máj. 9.

Meggyőződéssel hülye

 Hát lehet hogy tényleg nem tudok már csak naptárral létezni, legalábbis azzal, ami a telefonomon van, és figyelmeztet is arra, ha valami dolgom van. Feltéve, hogy nem felejtem el oda sem beírni. 

Ma munka után nagy kapkodás közepette villámgyorsan krumplit sütöttem a tegnapi maradék sült csirkéhez (meg ilyen fagyasztott csoda pulyka cordont, hogy mindenkinek elég legyen). Éves után gyors zuhany, mert ma masszázs. El is mentünk, és a kapuban gyanús lett, hogy ajjajj, ott valami nem stimmel. Előkaptam a telefonom, megnyitottam a messengert, ott beszéltük meg pénteken (a Giro miatt kellett variálni, előtte meg a reptérre mentünk..szóval ez már a harmadik időpont volt), hogy kedden öt óra. 

Kicsit ciki volt, de azért jót nevettem magamon. Ezentúl mindent rögtön beirok, mert nem hagyatkozhatok már a memóriámra (az sem a régi már) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése