2022. máj. 18.

Szerda

 Már megint olyan dolgokat találtam ki magamnak, amit nem olyan egyszerű beszerezni. Legalábbis ha nem valami gagyit szeretnék. Ez a baj azzal, hogy nem szegényes a fantáziám. Bár amikor olyan kedvem van, akkor nagyon jól elszórakoztatom magam a keresgélésekkel is. 

Voltam ma vért adni. Meg is jegyezte egy kolléga, ak a mellettem lévő ágyon volt, hogy jó, hogy esküdni mert volna rá, hogy nekem zöld lesz a vérem abban a zacskóban. 😁 Meglepő módon nem az volt.  

Egyébként minden ilyen alkalommal eszembe jut, hogy milyen sokáig nem adhattam vért, és most milyen jó, hogy nincs semmi akadálya. Gyógyszert nem szedek most már nagyon régóta, és jelen pillanatban (el ne kiabáljam) úgy tűnik, nagyon jó ötlet volt nem hordani az acélbetétes cipőt,és megvenni azt a párnát is,  nagyon sokat javult a lábam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése