2022. máj. 2.

Ma is egy új hét

 Kezdődött el. Nekünk csak egy ugyanolyan, mint bármelyik másik, de nagyon sok családban ez AZ a hétfő volt, amikor elkezdődött az érettségi vizsgák hete. Gondoltam Tami Ádámjára és Vivi Mátéjára sokszor ma délelőtt, ahogy az anyukáikra is, mert emlékszem rá, hogy amikor az én fiaim írták, idegesebb voltam, mint ők. Tudtam én, hogy minden rendben lesz, abszolút biztos volt benne, hogy bármi is lesz a feladatokban, megbírkoznak vele, mégis..ez már olyan sorsfordító is lehet. A drukkolást természetesen folytatom a fiúknak egész héten, hátha van valami haszna is. 😊

Tegnap egyébként roppant menőnek gondoltam magam, mert az összes ágyneműhuzatot lehúztam, kimostam, visszahúztam, mindenhol kiporszívóztam (az ágyak alatt/mellett is), felmostam mindenhol, sütöttem kalácsot és zsemlét (végül is a munka ünnepe volt, nem?) Szóval este itt veregettem a saját vállamat, hogy hú, simán megcsináltam, és nem is fáj a lábam sem..erre na reggel mindenhol fájt. Szóval azért annyira nem volt ez sima liba, csak később jelentkezett. Egy magne B6 sokat segített, természetesen csak délután vettem be, azt nem hordok magamnál minden eshetőségre.Mondjuk így, hogy ennyivel megúsztam, bátrabb leszek ezentúl. 


5 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos vagy, Dius :) ! Pont így volt ahogy írod, szétizgultam magam, és ez szerintem egész héten így lesz... Nálunk most Máté betegsége miatt, egyébként is sokkal nehezebb minden, sajnos... Köszönjük a heti szurkolást, tuti lesz eredménye, már ma is volt, tök jól sikerült a magyar az érintett szerint :) ...

    VálaszTörlés
  2. Jaj, az lemaradt, hogy azért a lábadra vigyázz!

    VálaszTörlés
  3. Remélem már jobban van azért, bár gondolom stressz nem segít a gyógyulásban. ☹️

    VálaszTörlés
  4. Én ezt most olvasom, köszi a szurkolást. :)

    VálaszTörlés