2022. ápr. 26.

Van itt egy kis furcsaság

 Már reggel úgy ébredtem, hogy olyan fura volt a torkom, és minden végtagomban ott van az a nehéz érzés, ami nagyjából minden betegségemet elkísér. Napközben elvoltam, de nem volt meg a megszokott lendületem, mire hazaértünk, már nagyon vágytam lefeküdni. 

Igazából semmi sem hangsúlyos, csak érzem a torkomat, meg jól esik csak úgy lenni, és nem mozdulni. 

A főnököm meg hazament, mert ő meg a hányós vírust kapta el a gyerektől. Mondjuk én tegnap is mondtam neki, hogy maradjon még ma otthon, az a biztos. Jobb lett volna, ha hallgat rám. 

De azért történt ma jó is. Sikerült megint megvenni a következő évre is a Fradi bérleteket, így egészen biztos most már, hogy megint sok meccset fogunk családilag végigszurkolni. 💚 Nagyon örülök neki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése