2022. ápr. 29.

A mai nap

 Reggel kicsit mindenkinek nehezére esett az ébredés, de azért megbírkóztunk a problémával. Meg az utolsó simítások hátravoltak a hátizsákok készre csomagolásában. Patrik rutinos már ebben, ő nagyjából negyed óra alatt letudta a maga részét. Erik még igényelt némi segítséget, de nem túl sokat ő sem. A repülőtérre zökkenőmentesen kijutottunk, nem volt sem dugó, sem baleset szerencsére. Csak kiraktuk a fiúkat, sajnos csak igen drágán van lehetőség bámészkodásra. 

Ez a megfázás kicsit makacsabb, mint amire számítottam, a délelőtt nem is volt valami kellemes, többször volt, hogy annyit tüsszentettem, hogy már fájt az oldalam. De majd csak jobb lesz már a helyzet. 

Nem csináltam ma semmit itthon, pizzát rendeltünk ebédre, délután körmösnél voltam, jelenleg meccset nézünk a tévében. 

A fiúk küldtek képeket, minden rendben velük, jó a szállásuk. Erik elballagott online, egy nagyon rövid videót küldött róla Patrik, látszott, hogy milyen zavarban volt, nagyon ”Erikes". 








1 megjegyzés:

  1. Érezzék jól magukat a fiúk! Nekem Barcelona a szívem csücske 💓 Remélem jó sok képet küldenek majd a fiúk, amit megoszthatsz :-)

    VálaszTörlés