2022. ápr. 13.

Szerda

Semmi igazán említésre méltó, vagy nagyon emlékezetes dolog nem történt ma sem. Mindenki teszi a maga dolgát minden nap, mindenki jól van, mindenki rendben van. Ma örültünk a napsütésnek, Roli a hét utolsó tanítási napjának (Erik ma már nem ment, kovidos a tanára), és annak, hogy tudott délután rollerezni. 
Én örültem, hogy kaptam retket és újhagymát is a lidlben. 
És örültem ma annak is, hogy ugyan nem voltam éppen szabályos munkavédelmi szempontból, de így, hogy a saját cipőmben dolgoztam, sokkal elviselhetőbb volt a fájdalom. 
Egy csomó kis apróság ez, de ezek azok, amik segítenek abban, hogy végül minden napnak úgy van vége, hogy hálás szívvel fekszem le. 
Ma például korán kéne lefeküdni, mert holnap ötre megyünk dolgozni ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése